En bra start

Välkommen till Båtbacken friskola

DET HÄR ÄR BÅTBACKEN FRISKOLA

Genom ett respektfullt bemötande av barns nyfikenhet och lust att lära skapar vi fritt tänkande, ansvarstagande, starka människor som vågar vara unika och har en stark tro på en demokratisk framtid.

Alla barn och ungdomar är olika, tycker om olika saker och har olika förutsättningar för att utöva en fysisk aktivitet. Därför är det viktigt att komma ihåg att all rörelse har betydelse. Man kan ofta med små medel ge barn förutsättningar att få in fysisk aktivitet som en naturlig del av vardagen. Här på Båtbacken tror vi på att genom rörelse ökar barns lärande

Vi menar att allt lärande sker i ett socialt sammanhang genom interaktion mellan människor. Båtbacken är en enhet 1-12 år där i det goda mötet präglar vardagen

VÅRA FÖRDELAR

SNABBLÄNKAR

JOBBA HOS OSS

Tror du att du skulle trivas i en mindre, familjär organisation där du har stort inflytande på verksamheten, bli då en i vårt team!

Se vilka tjänster som är lediga just nu.

BLI MEDLEM

Som en del av föreningen har du större möjlighet att påverka skolans framtida utveckling – bli medlem du också!
Båtbacken friskola startade 2007 när Ljusdals kommun beslutade att lägga ner Nor skola. Bakom detta initiativ stod ett antal engagerade föräldrar och ortsbor. Båtbacken friskolas ekonomiska förening bildades. Huvudman för verksamheten är en styrelse, som väljs av föreningens medlemmar på årsmötet. Vi vill gärna ha fler engagerade och/eller stödjande medlemmar!

Att bli medlem och tillika delägare kostar 200 kr.
Sätt in på bankgiro: 5263-5174
Eller swisha: 123 074 0423
Märk betalningen med: MEDLEM + Ditt förnamn efternamn

Skolan drivs som en ekonomisk förening och har således inget vinstuttag eller privata intressen.

AKTUELLT

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Error: Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons.
Type: OAuthException

KONTAKTA OSS

Kontakta oss om du har frågor eller funderingar, tveka inte att höra av dig om du vill ha svar eller vill veta mer om oss.